Projekt Udruga – naš drugi dom trogodišnji je program financiran od Ministarstva socijalne politike i mladih sredstvima Igara na sreću.
Sastoji se od tri usluge:
- Pomoć u kući
- Poludnevni boravak
- Informativno-savjetodavni servis
Na provođenju programa je zaposleno 5 osoba na određeno vrijeme:
- Voditeljica programa, mag. psihologije,
- jedna domaćica u poludnevnom boravku i
- 3 domaćice za potrebe usluge ‘Pomoć u kući’.
Pomoć u kući
Pomoć u kući jedna je od tri usluge projekta “Udruga-naš drugi dom” financiranog od Ministarstva socijalne politike i mladih.
Za potrebe provođenja usluge „Pomoć u kući“ pored zaposlenih domaćica, kontinuirano se koristi i mogućnost zapošljavanja preko mjera Javnih radova kako bi se pokrile povećane potrebe za uslugom i zamjene za vrijeme godišnjih odmora. Uslugu prima 29 korisnika i to 25 stalnih i 3 povremena korisnika. Uslugu se pruža osobama s težim stupnjem invaliditeta različite dobi, od 29 do 90 godina, koji žive sami ili sa starijim i nemoćnim članovima obitelji.
Poslovi koje obuhvaća ova usluga su sljedeće: pomoć oko održavanja kuće i okućnice, pomoć oko odlaska u trgovinu, liječniku, frizeru, te obavljanje administrativnih poslova kao što je plaćanje računa. Usluge koje se pružaju u okviru programa Pomoć u kući traju po 3 ½ sata po korisniku jednom ili dva puta tjedno, te jednom ili dva puta mjesečno ovisno o potrebi.
Poludnevni boravak
Poludnevni boravak jedna je od tri usluge projekta “Udruga-naš drugi dom”financiranog od Ministarstva socijalne politike i mladih.
U Poludnevnom boravku, pored zaposlene domaćice, stalno su angažirani i brojni volonteri. Broj korisnika je u stalnom porastu. Trenutno na aktivnosti poludnevnog boravka dolazi 24 korisnika.
Tjedne aktivnosti unutar Poludnevnog boravka održavaju se prema rasporedu i uključuju minimalno jednu aktivnost po danu neke od kojih su; kreativna i likovna radionica , „Mini kuhinja“, neformalna grupa druženja „Tko će na kavu?“ s ciljem međusobne podrške, rekreacija koju vodi fizioterapeutkinja, ugovorena suradnica te sportske aktivnosti (pikado, viseća kuglana, šah i boćanje). Druženje i igranje društvenih igara odvijaju se svakodnevno.
Dva puta mjesečno organizirane su usluge defektologinje, ugovorene suradnice, a imali smo i nekoliko informatičkih radionica za početnike jednom mjesečno.
Klub mladih „Zvjezdica“ samostalno djeluje i organizira svoje aktivnosti u prostorijama Poludnevnog boravka.
Poludnevni boravak opremljen je kutnom garniturom, TV-om i DVD-om i društvenim igrama tako da pojedini korisnici znaju doći popiti kavu, pogledati TV program ili odigrati društvene igre u ugodnom okruženju sa svojim prijateljima i domaćicom. Korisnici Poludnevnog boravka su osobe gotovo svih dobnih skupina (od 17 do 82 godine).
Kako su sve osobe s težim oštećenjima, nepokretne i teže pokretne, za dolazak u Poludnevni boravak koriste organizirani prijevoz prilagođenim kombijem u vlasništvu Udruge. Svi korisnici su zadovoljni uslugom prijevoza, stoga nam je cilj osigurati veća sredstva kako bi usluga prijevoza bila još dostupnija.
Informativno-savjetodavni servis
Informativno-savjetodavni servis jedna je od tri usluge projekta “Udruga-naš drugi dom” financiranog od Ministarstva socijalne politike i mladih.
U informativno-savjetodavnom servisu telefonskim putem kao i osobnim kontaktom pružamo informacije o ortopedskim pomagalima, osobnim asistentima te povlasticama vezanim sa cestarinom, telefonskim i televizijskim pretplatama kao i o pravima sustava socijalne skrbi i slično. Dajemo i informacije vezane uz projektne aktivnosti.
Cilj ove aktivnosti je povećati informiranost naših članova i osoba s invaliditetom koje su zainteresirane postati naši članovi.
U sklopu informativno-savjetodavnog servisa nudimo i individualan savjetodavni rad te nudimo psihološko savjetovanje i rad na usvajanju akademskih i socijalnih vještina ovisno o potrebama članova.
Termin za individualno psihološko savjetovanje je svakog utorka od 13 do 16h.
Ove godine smo osigurali i sredstva za pružanje pravne pomoći, a vrijeme u kojem će pravna pomoć biti dostupna možete saznati pozivom na naš broj 035/451-809.
Ovo je ujedno i broj na kojem možete dobiti sve ostale informacije o našem radu, ali nas i nazvati ako ste naši korisnici i želite nam dati povratnu informaciju i ispričati nam svoja iskustva o proteklom periodu. Svi zainteresirani članovi koji bi željeli uslugu također nas mogu nazvati a mi ćemo Vam izaći u susret koliko god je to moguće. U slučaju da ne možete dobiti željenu uslugu, stavit ćemo Vas na listu čekanja te se potruditi da osiguramo sredstva kako bi usluge bile dostupne svima kojima su neophodne.